Vårt mål er å gjøre lagring enkelt for deg. Se hvordan du kan bestille minilager hos oss.
1. Finn din avdeling
På vår nettside vil du finne oversikt over våre avdelinger her. Der kan du velge din nærmeste avdeling og se våre priser samt hvilken størrelse på boden du vil trenge.
2. Bestille minilager
Fyll ut skjemaet på vår nettside, bestille minilager. Her velger du avdeling, størrelse, ønsket oppstartsdato og fyller inn nødvendig kontaktinformasjon.
3. Betalingsinformasjon
Når din bestilling er mottatt, legger vi deg inn i systemet og sender deg innloggingsinformasjon til Min Side, hvor du kan betale. Betalingskortet kan lagres for fremtidige betalinger. Hvis du betaler månedlig, trekkes beløpet på samme dato som lagerets oppstartsdato. Ved forskuddsbetaling for 6 eller 12 måneder, vil neste trekk være henholdsvis 6 eller 12 måneder senere.
Lageret er klart til bruk
Når betalingen er gjennomført, vil vi sende deg en ny e-post som inneholder all nødvendig informasjon for å starte lagringen. Alt vil være klart i din bod før du ankommer avdelingen. Vi ønsker å sikre en sømløs opplevelse og gjøre det enkelt for deg å komme i gang med lagringen så snart som mulig.