Slik fungerer det å bestille minilager

Vårt mål er å gjøre lagring enkelt for deg. Se hvordan du kan bestille minilager hos oss.

1. Finn din avdeling

På vår nettside vil du finne oversikt over våre avdelinger her. Der kan du velge din nærmeste avdeling og se våre priser samt hvilken størrelse på boden du vil trenge.

2. Bestille minilager

Fyll ut skjemaet på vår nettside, bestille minilager. Her velger du avdeling, størrelse, ønsket oppstartsdato og fyller inn nødvendig kontaktinformasjon.

Bestillingsskjema

3. Betalingsinformasjon

Når bestillingen din er mottatt, legger vi deg inn i systemet og sender deg innloggingsinformasjon til Min Side, hvor du registrerer betalingskortet ditt. Betalingskortet kan lagres for fremtidige betalinger. Ved oppstart betaler du for resten av måneden, og deretter vil leien bli trukket på første dag i hver påfølgende kalendermåned. Ved forskuddsbetaling for 6 eller 12 måneder, vil neste trekk være henholdsvis 6 eller 12 måneder senere.

Lageret er klart til bruk

Når betalingen er gjennomført, vil vi sende deg en ny e-post som inneholder all nødvendig informasjon for å starte lagringen. Alt vil være klart i din bod før du ankommer avdelingen.  Vi ønsker å sikre en sømløs opplevelse og gjøre det enkelt for deg å komme i gang med lagringen så snart som mulig.

Klar for å bestille minilager?