Takk for at du reserverte minilager hos oss. Vi gjennomgår alle bestillinger manuelt.

Hva skjer etter bestilling?

  1. Du mottar e-post med brukernavn og passord til Min Side. Registrer betalingskort og betal første faktura. OBS E-posten kan havne i søppelpost/reklame.
  2. Når kort er registrert og betaling er mottatt, sender vi deg kode/adgangsinformasjon, bekreftelse på tildelt bod, og hengelås vil normalt henge på din bod.

Bestillinger etter kl. 16:00

Etter kl. 16:00 (man–fre)

Behandles samme dag, men noe lengre behandlingstid må påregnes.

Etter kl. 16:00 med oppstart senere

Behandles senest neste virkedag.

Helger og helligdager Bestillinger i helger og på helligdager med oppstart samme dag behandles fortløpende. Vi har redusert kapasitet i helger og på helligdager og det kan derfor ta noe tid før du får svar.

Haster det?

Vår vakttelefon er åpen for akutte nødstilfeller:

  • Hverdager: 16:00–22:00
  • Helg og helligdager: 10:00–22:00

(Åpningstider kan avvike på enkelte dager)

Merk!

Dersom vi ikke har ledig bod til din valgte startdato, tar vi kontakt med deg for å finne en alternativ løsning.

Betaling Du betaler fra oppstartsdato og ut kalendermåneden. Neste faktura belastes den 1. hver måned.

Forsikring

Du er ansvarlig for å forsikre innholdet i lageret i henhold til våre avtalevilkår. Innboforsikring dekker ofte lagring, men sjekk med forsikringsselskapet ditt. Avtalevilkårene er sendt på e-post sammen med bestillingen, og du finner dem også her.

Generell info og tips

Hengelås

Hengelås vil normalt henge klart på lagerrommet ved overtakelse.

Flyttebyrå

Vi samarbeider med flyttebyrå og kan derfor bistå med anbefalinger.

Tips til flytting

Klikk deg videre for å se våre tips om lagring

40 123 100

Haster det med tilgang - ring oss gjerne ved å klikke på telefonnummeret.