Takk for at du reserverte minilager hos oss. Vi gjennomgår alle bestillinger manuelt.
Hva skjer etter bestilling?
-
1Du mottar e-post med brukernavn og passord til Min Side. Registrer betalingskort og betal første faktura. OBS E-posten kan havne i søppelpost/reklame.
-
2Når kort er registrert og betaling er mottatt, sender vi deg kode/adgangsinformasjon, bekreftelse på tildelt bod, og hengelås vil normalt henge på din bod.
Bestillinger etter kl. 16:00
Behandles samme dag, men noe lengre behandlingstid må påregnes.
Behandles senest neste virkedag.
Haster det?
Vår vakttelefon er åpen for akutte nødstilfeller:
- Hverdager: 16:00–22:00
- Helg og helligdager: 10:00–22:00
(Åpningstider kan avvike på enkelte dager)
Merk!
Dersom vi ikke har ledig bod til din valgte startdato, tar vi kontakt med deg for å finne en alternativ løsning.
Forsikring
Du er ansvarlig for å forsikre innholdet i lageret i henhold til våre avtalevilkår. Innboforsikring dekker ofte lagring, men sjekk med forsikringsselskapet ditt. Avtalevilkårene er sendt på e-post sammen med bestillingen, og du finner dem også her.
Generell info og tips
Hengelås
Hengelås vil normalt henge klart på lagerrommet ved overtakelse.
Flyttebyrå
Vi samarbeider med flyttebyrå og kan derfor bistå med anbefalinger.
Tips til flytting
Klikk deg videre for å se våre tips om lagring
40 123 100
Haster det med tilgang - ring oss gjerne ved å klikke på telefonnummeret.