Takk for at du reserverte minilager hos oss. Vi gjennomgår alle bestillinger manuelt.

Hva skjer etter bestilling?

Bestilling og oppstart samme dag

  • Du mottar en e-post med brukernavn og passord til Min Side hvor du registrerer ditt betalingskort og betaler første faktura.
  • OBS! E-posten kan havne i søppelpost/reklame.
  • Når kort er registrert og betaling mottatt, sender vi deg:
    • Kode og informasjon om adgang
    • Bekreftelse på tildelt bod
    • Hengelås vil normalt henge på din bod

Bestillinger etter kl. 16:00

  • Etter kl. 16:00 (man-fre): Behandles samme dag, men noe lengre behandlingstid må påregnes.
  • Etter kl. 16:00 med oppstart senere: Behandles senest neste virkedag.
  • I helger og helligdager: Bestillinger behandles fortløpende, men med mulig forsinkelse.

Haster det?

Vår vakttelefon er åpen for akutte nødstilfeller:

  • Hverdager: 16:00–22:00
  • Helg og helligdager: 10:00–22:00

(Åpningstider kan avvike på enkelte dager)

Merk!

Dersom vi ikke har ledig bod til din valgte startdato, tar vi kontakt med deg for å finne en alternativ løsning.

Forsikring

Vær oppmerksom på at du som kunde er ansvarlig for å forsikre innholdet i lageret, i henhold til våre avtalevilkår. Din innboforsikring dekker ofte lagring, men vi anbefaler at du sjekker dette med ditt forsikringsselskap. Avtalevilkårene har du fått tilsendt på e-post sammen med din bestilling. Du finner også avtalevilkårene ved å trykke her.

Generell info og tips

Hengelås

Hengelås vil normalt henge klart på lagerrommet ved overtakelse.

Flyttebyrå

Vi samarbeider med flyttebyrå og kan derfor bistå med anbefalinger.

Tips til flytting

Klikk deg videre for å se våre tips om lagring

40 123 100

Haster det med tilgang - ring oss gjerne ved å klikke på telefonnummeret.